OSOBNÍ ROZVOJ
A TERAPIE
KOUČINK A TERAPIE S POUŽITÍM METOD PSYCH-K ® | EFT | KVANTOVÁNÍ | MINDFULNESS MEDITACE
digi-KURZ

Název projektu: NPO – Kurz DIGI vzdělávání (DIGI - Kurz)
Reg. číslo: CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_067/0008340
Doba realizace: 1. 2. 2023 – 31. 10. 2025
Místo realizace: Celá ČR
Zdroj financování: Podpora je poskytována z Nástroje pro oživení a odolnost (RRF).
Digitální kancelář
Digitální fotografie a video
Digitální grafika a tvorba grafického designu
Reklama v prostředí Meta
Nabídka kurzů:
PODROBNý popis
KURZŮ PŘIPRAVUJEME
Předmětem projektu je podpora rozvoje oblasti dalšího vzdělávání a rozšíření strany nabídky a stimulace strany poptávky po dalším vzdělávání v oblasti informačních technologií (IT) a dovednostech potřebných pro Průmysl 4.0 mimo rámec stávajícího systému rekvalifikací prostřednictvím zvýšení dostupnosti kurzů digitálního vzdělávání a rozšíření portfolia jeho poskytovatelů.
Cílem projektu je zvýšit adaptabilitu pracovních sil vůči měnícím se potřebám trhu práce prostřednictvím podpory kurzů digitálního vzdělávání prostřednictvím Databáze rekvalifikací a dalšího vzdělávání (Databáze), což je pilotně ověřované opatření APZ podle § 106 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
Pro koho je projekt určen?
Klienty ÚP ČR:uchazeči o zaměstnání - osoby zařazené ÚP ČR do evidence UoZ;zájemci o zaměstnání - osoby zařazené ÚP ČR do evidence ZoZ;
Jaké aktivity jsou v projektu realizovány?
Kurz digitálního vzdělávání
Jedná se o vzdělávací kurz, který splňuje vymezení digitálního vzdělávání, nabízený vzdělávacím zařízením prostřednictvím Databáze. Digitálním vzděláváním se pro účely tohoto nového nástroje APZ rozumí soubor dovedností nutných k identifikaci, pochopení, interpretaci, vytváření, komunikování a účelnému a bezpečnému užití všech digitálních technologií. Takovéto dovednosti souvisejí nejen s digitalizací trhu práce, resp. digitalizací pracovních činností, ale s digitalizací celé společnosti.
Digitální vzdělávání obsahuje dvě kategorie:
Rozvoj digitálních dovedností v oblasti IT – vzdělávání, které obsahuje výhradně získání přenositelných digitálních kompetencí a IT dovedností, tj. například vzdělávání, které výhradně (či z významné části) spočívá v získání dovedností nezbytných k obsluze, tvorbě či správě softwaru, PC a počítačových sítí. Vzhledem ke stárnoucí populaci budou podporovány také kurzy základních IT dovedností, tj. základní obsluhu PC apod.
Rozvoj digitálních dovedností v oblasti Průmyslu 4.0 – vzdělávání, které souvisí s konceptem Průmyslu 4.0, robotizací a digitalizací práce a využívání autonomních systémů a umělé inteligence. Zpravidla se jedná o vzdělávání zaměřené na získání specifických či nepřenositelných digitálních kompetencí, jako např. schopnost obsluhovat výrobní stroje přímo ve výrobě. Rovněž se do této kategorie řadí takové vzdělávání, kde digitální dovednosti nejsou nutně primárním cílem vzdělávání, ale osvojení si digitálních kompetencí je důležitým prostředkem pro využívání, ovládání a správu digitálních nástrojů potřebných pro výkon povolání (např. účetnictví s využitím výpočetní techniky atd.).
Digitální grafika a tvorba grafického designu
1. Grafi cký design
Blok 1: Úvod do grafi ckého designu
● Defi nice a historie grafi ckého designu
● Principy vizuální komunikace
● Analýza designových trendů
Blok 2: Teoretické základy
● Teorie barev a jejich psychologie
● Typografi e: výběr písma a jeho aplikace
● Kompozice a vizuální hierarchie
Blok 3: Praktické dovednosti
● Práce s grafi ckými editory včetně mobilních
● Vytváření loga a vizuální identity
● Design tiskových a digitálních materiálů
2. Grafi cká studia
Blok 4: Analýza a kritika designu
● Metody hodnocení designových projektů
● Případové studie úspěšných kampaní a designů
● Praktické cvičení: analýza vlastních projektů
Blok 5: Trendy a inovace v designu
● Současné směřování v oblasti grafi ckého designu
● Interaktivní design s UI
● aplikace zdarma
3. Sociální sítě
Blok 6: Základy marketingu na sociálních sítích
● Strategie a plánování obsahu
● Analýza cílové skupiny a segmentace trhu
● Využití analytických nástrojů pro sledování výkonu
Blok 7: Vytváření vizuálního obsahu
● Design příspěvků a reklamních bannerů
● Optimalizace grafi ky pro různá média (Instagram, Facebook, LinkedIn)
● Tvorba videí a animací pro sociální sítě
Blok 8: Komunitní management a interakce
● Budování a udržování komunity
● Engagement strategie a tvorba virálního obsahu
4. Digitální dovednosti
Blok 9: Základy digitálních technologií
● Přehled digitálních nástrojů a platforem
● Cloudové služby a jejich aplikace v designu
Blok 10: Digitální fotografie
● Kompozice a expozice snímku
● rychlé mobilní nástroje úpravy
Blok 11: Etika a právní aspekty digitálního designu
● Ochrana osobních údajů a GDPR v design
● Etické otázky v digitálním marketingu a designu
Blok 12: Závěrečný test a vyhodnocení kurzu
Celkový harmonogram je koncipován tak, aby studentům poskytl komplexní a multidisciplinární přehled o digitální grafi ce, s důrazem na praktické dovednosti a aplikaci teoretických poznatků v reálném světě. S ohledem na různé schopnosti a dovednosti účastníků je možné některé bloky mezi sebou přeházet a změnit jejich pořadí.